miercuri, 9 mai 2012

Despre mine şi despre blogul de faţă

M-am apucat de lucrat cu pasta modelatoare acum aproximativ un an şi jumătate, pentru că am vrut să-mi fac singură decoraţiuni exact aşa cum voiam, mai ales decoraţiuni cu amstaffi, pitbulli şi alţi terrieri de tip bull. Pentru că această activitate a-nceput să-mi placă din ce în ce mai mult şi cum decoraţiunile de genul disponibile online în străinătate sunt într-o gamă destul de restrânsă, m-am hotărât să fac şi pentru alţii.
Îmi plac lucrurile drăgălaşe, dar cu personalitate, expresive, amuzante, ironice, chiar şi scârboase sau macabre, orice de la Alteau trecând prin Bad Taste Bears şi până la Maria Rubinke.
Mă inspiră câinii, mai ales amstaffii mei - care sunt combinaţia perfectă de drăgălăşenie, expresivitate, inteligenţă, umor, dar şi forţă, curaj şi loialitate, muzica şi cultura punk, filmele care scot la iveală geek-ul din mine şi cărţile pe care-mi vine greu să le las din mână.
Sunt deschisă la orice idei noi - dacă vreţi/vă imaginaţi vreo figurină, vreun tablou, vreo statuetă sau eu ştiu mai ce nu aţi găsit nicăieri altundeva, spuneţi-mi şi, cine ştie, poate pot să vă împlinesc visul.

Cât despre lucrurile mai triviale:
* Preţurile statuetelor personalizate se cer la missrhyne @ gmail.com şi pot varia puţin în funcţie de părul câinelui şi mărime;
* Da, pot să fac statuete şi cu câini de alte rase, dar ca idee, am nevoie, ca şi în cazul amstaffilor, de fotografii reprezentative - realizate la lumină naturală, de la nivelul câinelui, într-o poziţie alertă. Oricum, deoarece e greu să fotografiezi câini fără nişte cunoştinţe minime de prezentare în expoziţie, dacă vreţi să vi-l imortalizez într-o statuetă, trimiteţi ce-aveţi mai bun şi vedem cum ne descurcăm;
* Plata se face, în cazul obiectelor mici (brelocuri, figurine, suporturi foto, plachete, etc.) în avans, prin transfer bancar. În cazul statuetelor, se plăteşte un avans de 30%. Întrucât e vorba de obiecte personalizate, cu care, prin urmare, n-aş mai avea ce să fac în cazul în care n-ar fi achiziţionate, nu mă pot complica să trimit obiectele cu plata ramburs, îmi pare rău.
* De obicei trimit totul prin Poşta Română, dar ştiu că mulţi sunt speriaţi ca de bombe de instituţia asta, aşa că dacă vreţi curier, n-aveţi decât, mai exact Fan Courier. Din punctul meu de vedere, până când nu vor începe şi firmele de la noi să se profesionalizeze şi să-şi dorească să facă bani cu adevărat, curierul nu are în plus faţă de P.R. decât faptul că e de vreo 5 ori mai scump.

Mulţumesc pentru interes şi atenţie! Pentru orice altceva există missrhyne @ gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu